Pada usia tertentu - Czeslaw Milosz  Kami mahu mengaku dosa kami tetapi tidak ada pengambil. Awan putih enggan menerima mereka, dan angin Terlalu sibuk melawat laut selepas Laut. Kami tidak berjaya ...

Chapter

×