( عید شاعری )۔ ( Eid poetry )

1 Part

35 times read

7 Liked

عید شاعری مرا بھی ایک اپنا تھا کبھی اِس ساری دنیا میں مجھے چھوڑا تھا جس دن اس نے وہ بھی عید کا دن تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مبارک عید کی دینا اگر ...

×